BOUQETJE

een reis naar optimisme

Eigen Dieet: Dag 8

2 reacties

Met mijn eigen dieet ben ik de afgelopen week 1 kg kwijt geraakt, (en dat terwijl ik tegelijkertijd ben gestopt met roken) dus zit nu op 92 kg, daar naast heb ik dagelijks gewandeld, niet uitbundig gesport maar ben wel in beweging gebleven.

Het had nog iets beter gekund want ik heb tussendoor wel een traktatie gehad van mijn vriend in de vorm van een broodje hamburger en een paar biertjes, dus heb wel een beetje ge-cheat, maar ik ben niet ontevreden.

Nog 27 kg te gaan en dat ga ik hopelijk redden door dit dieet zo goed mogelijk vol te houden.

Auteur: Ayana

Mama, kunstschilder, tekenaar, dichter, web- & grafisch design.

2 thoughts on “Eigen Dieet: Dag 8

  1. Een ontzettend mooi begin zou ik zeggen, zet zo door 🙂
    Liefs Kimberly

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

