BOUQETJE

een reis naar optimisme

Eigen Dieet: Dag 1, Week 0

2 reacties

Vandaag ben ik begonnen met mijn zelf in elkaar geflanste dieet wat onder andere bestaat uit fruit smoothies en veel groente. Voor ontbijt en lunch een lekkere fruit smoothie, tussendoor wat druifjes en mijn avond maaltijden heb ik ook zo gezond mogelijk uitgestippeld en hoop mij daar aan te houden.

Over een week wil ik zien wat het met mijn gewicht gedaan heeft in combinatie met thuis sporten en wandelen. Op dit moment weeg ik 93 kg (ben in 1 week tijd al 2 kilo kwijt door alleen al veel te wandelen) en ben benieuwd wat de weegschaal over 7 dagen aangeeft. Wish me luck!

Auteur: Ayana

Mama, kunstschilder, tekenaar, dichter, web- & grafisch design.

2 thoughts on “Eigen Dieet: Dag 1, Week 0

  1. Heel goed dat je aan jezelf wilt werken. 🙂
    Ik wil je niet ontmoedigen of de les lezen, maar ik wil het toch even gezegd hebben… Je dieet klinkt niet als volwaardig. Op deze manier ga je volgens mij tekorten opbouwen, omdat je niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt. En daarnaast, met een volwaardiger dieet is het ook veel makkelijker vol te houden. Het gaat dan misschien minder snel, maar dat lijkt me juist goed.
    Ik weet verder niet zo veel van jouw verleden hierin, dus misschien is het overbodig dat ik dit nu zeg. In dat geval sorry. Succes in ieder geval.

    Like

    • Ik begrijp je punt, het klinkt zo ook vrij karig, maar ik ben van plan om naast de smoothies gewoon groente met aardappelen en vlees te eten bijvoorbeeld, maar dan kleinere porties en wat meer groente, ik denk zelf tenminste dat dat nog wel gezond en vol te houden is. 🙂
      Maar tips zijn altijd welkom hoor, alleen maar beter! 🙂

      Like

Geef een reactie

