BOUQETJE

een reis naar optimisme

Alles voor jou

Een reactie plaatsen

“Mag ik uw zoontje hebben? Hij is zo mooi!” aldus een oud dametje in de Lidl.

Uhm, nee. Voor geen goud.

20162208-jaydenikHij is ook prachtig, hij is zonder twijfel het mooiste wat ik ooit heb gemaakt. Ik kan echt niet meer zonder dit mooie ventje. Hij is echt altijd vrolijk en dat word je zelf ook als je naar hem kijkt. Hij straalt gewoon en kijkt je met zoveel liefde aan, dan smelt je. Voor hem doe ik en wil ik alles in de wereld.

Auteur: Ayana

Mama, kunstschilder, tekenaar, dichter, web- & grafisch design.

Geef een reactie

