BOUQETJE

een reis naar optimisme

Bloedonderzoek

Een reactie plaatsen

Uit pure wanhoop wat betreft mijn depressie (niets werkt long term) ben ik gisteren naar mijn nieuwe huisarts gestapt om te kijken of hij niet nieuwe of andere ideeën heeft. Nou kent hij mij nog niet goed, ik kwam voor de eerste keer bij hem, maar ik voelde mij zo ellendig de laatste weken dat ik niet meer wist waar ik heen moest. Hij stelde voor om eerst maar eens bloed te prikken. Dus dat heb ik vanochtend gedaan, mooie rode plek aan overgehouden, maar goed, maandag kan ik bellen over de uitslag. Ik ben benieuwd, ik hoop dat er iets nuttigs uit komt en dat er een goeie oplossing is want ik ben het zo zat dat mijn stemming steeds zo op en neer gaat, mijn gezin krijgt er ook last van, nou kan mijn vriend wel wat hebben maar ik wil niet dat de kleine jongen er last van krijgt; hij is altijd zo vrolijk en dat wil ik graag zo houden.

Auteur: Ayana

Mama, kunstschilder, tekenaar, dichter, web- & grafisch design.

Geef een reactie

