BOUQETJE

een reis naar optimisme

Licht in mijn leven

Een reactie plaatsen

Het licht in mijn leven is absoluut mijn zoontje van anderhalf, hoe hij lacht, hoe hij naar mij kijkt met zijn pret oogjes, dat eeuwig vrolijke gezichtje en dat lieve lachje dat zo aanstekelijk werkt. Hij houdt mij op de been. Er is niks mooiers in de wereld dan wanneer je kind naar je lacht en straalt van geluk.

Zonder mijn vriend ben ik ook nergens, zonder zijn positiviteit zou ik het echt niet meer weten, hij sleept mij overal doorheen of ik nou wil of niet en achteraf ben ik hem altijd dankbaar. Zoals nu zit ik best slecht in mijn vel maar hij laat mij niet zitten, dat ben ik niet gewend van mensen.

Wat wil ik nou zeggen?

Note to self: Er is altijd iets in het leven wat mooi en goed is, soms is het duidelijk, soms moet je goed zoeken, maar het is er wel.

Auteur: Ayana

Mama, kunstschilder, tekenaar, dichter, web- & grafisch design.

Geef een reactie

